HTML

Policity

A Policity szerzői itt osztják meg véleményeiket, a csapatra jellemző sokszínűség jegyében.

Friss topikok

  • lucasso: infotenger.blogspot.hu/ Közélet, politika, kulturális piac, szórakoztatóipar, stb. (2015.06.13. 13:45) Fogyasztható szocialistákat!
  • Shlomo a halott zsidó terrorista: @Kakimaki0123456789: "Libiaban elsosorban az EU avatkozott be, nem az USA." Szándékosan terjesz... (2015.05.04. 18:44) Líbia, a szétszakadt ország.
  • maxval bircaman felelős szerkesztő: "Az Együtt részben liberális, részben modern szociáldemokrata párt" Magyarul: semmilyen. Csak egy... (2015.04.21. 16:14) Interjú Szigetvári Viktorral - 1. rész
  • Zka: @zá37úögóq: ha ez normális akkor én hülye vagyok és az is akarok maradni :D De egyébként értem, a... (2015.03.22. 09:19) Adtunk egy esélyt a Chemtrailnek
  • nnnnnnnn: alacsony színvonalú újságok divatmajom, önálló gondolkodásra képtelen buta pesti liberális fiatalo... (2015.03.06. 12:41) Nihilista progresszívek?

Címkék

1968 (1) 2006 (1) 2006 os választás (1) 2012 (1) 2013 (3) 2014 (22) 2014-es választás (10) 2014 es választás (1) 56 os forradalom (1) ab (1) Áder János (1) áder jános (2) ágak (1) akadémia (1) akcióterv (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (4) alaptörvény asztala (1) Alföldi (1) alföldi róbert (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (1) alkotmányos alapjog (1) államadósság (3) államfő (1) állami nyugdíj (1) állampapír (1) állampárt (1) állampolgárok (1) állampolgárság (3) államszocializmus (1) alternatíva (1) alvás (1) angol (1) ángyán józsef (1) antiszemita (1) antiszemitizmus (1) assange (1) átok (1) atom (1) atomerőmű (2) attila (1) ATV (1) az év hülyéi (1) a tanú (1) baja (1) bajai videó (1) bajnai (12) Bajnai (7) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (4) balogh józsef (1) balog zoltán (1) baloldal (19) baloldali összefogás (2) bankszámla (1) barosso (1) Barroso (1) bayer (1) Bayer Zsolt (1) bayer zsolt (1) békekölcsön (1) békemenet (2) békemenet magyarországért (1) belügyminisztérium (1) bencsik andrás (1) benes dekrétumok (1) beruházás (1) betegség (1) bibó szakkollégium (1) bilderberg-csoport (1) bíróságok (1) bírság (1) biztonságpolitika (1) bkv (1) blog (2) blogger (1) blogger; (1) Böjte Csaba (1) bokros lajos (1) borókai gábor (1) börtön (1) bruck gábor (1) brüsszel (3) btk (1) budai gyula (1) budai liberális klub (1) budapest (1) budapest pride (1) bundestag (1) cdu (1) centrum (1) chapman (1) chemtrail (1) cia (1) cigányság (2) civilizáció (1) csányi (1) csu (1) csúcsminiszter (1) dajcstomi (1) dániel péter (2) dedikált alaptörvény (1) delphoi (1) demokrácia (5) demokrácia deficit (1) demokrata (3) demokratikus deficit (1) demokratikus koalíció (2) demokratikus koalíció platform (2) demokratikus legitimáció (1) demonstráció (2) depolitizált (1) deutsch tamás (2) diagnózis (1) die linke (1) diktatúra (1) dk (18) DK (2) dkp (3) dr. Schmitt Pál (1) dresszkód (1) Dúró Dóra (1) e14 (1) Egyenes beszéd (1) egyéni (1) egyetemfoglalás (2) egyetem tér (1) egyeztetés (2) egypártrendszer (1) egység (1) Együtt (1) együtt-pm (1) Együtt-PM (1) Együtt 2014 (8) együtt 2014 (10) élelmiszer (1) elhatárolódás (1) ellenzék (26) ellenzéki (2) ellenzéki összefogás (2) elmúlt nyolc év (2) elszámoltatás (1) elte (2) elte ájk (1) elvándorlás (1) emigráció (1) emi klub (1) emmi (2) energiapolitika (1) ep-választás (1) érdek (1) erdély (1) érték (1) értelmiség (1) értelmiségi (1) esterházy jános (1) eu (2) európa (1) európai bizottság (1) Európai Egyesült Államok (1) Európai Unió (1) európai unió (2) európa tanács (1) évértékelő (1) facebook (3) fbi (1) felcsút (1) felsőoktatás (6) felsőoktatási (1) felvidék (1) ferenc (3) fiatalok (4) Fidesz (8) fidesz (22) fidesz kdnp (1) fidesz tisztújítás (1) film (1) fitch (1) fitch ratings (1) fodor gábor (1) főpolgármester (1) forradalom (1) fót (1) G. Fodor Gábor (1) g. fodor gábor (1) galaktikus birodalom (1) galamus (1) gál j. zoltán (1) gaudi-nagy tamás (1) gazdaság (5) gazdasági miniszter (1) gazdasági válság (1) gergely (1) guardian (1) gubík lászló (1) gurcsány ferenc (1) gyarmatosítás (1) Gyöngyösi Márton (2) gyöngyöspata (1) gyurcsány (18) Gyurcsány (1) gyurcsány ferenc (14) haha (1) hajléktalan (1) hallgatói hálózat (1) harangozó (1) harrach péter (1) hatalmi (1) hatalom (1) határontúli (2) határon túli (1) házelnök (1) hegemónia (1) helsinki bizottság (1) heti válasz (1) híradó (1) hitelesség (2) hitelminősítők (2) hoffmann rózsa (5) hóhelyzet (1) hollywood (1) höok (2) horn gábor (1) horoszkóp (2) horváth andrás (1) horváth csaba (1) humán csúcsminiszter (1) ideológia (2) ifjúsági kereszténydemokrata szövetség (1) igazságszolgáltatás (1) iksz (1) imázs (1) imf (3) integráció (1) interjú (2) internetadó (1) intézményrendszer (1) jankovics marcell (1) janukovics (1) járai zsigmond (1) jávor (1) jegybank (1) jobbik (11) Jobbik (2) jobbik ifjúsági tagozat (1) jobbik szavazók (2) jobboldal (3) jogászképzés (1) jólét (1) jóri andrás (1) kádár 100 (1) kádár jános (1) Kálmán Olga (1) kampány (15) kampányfilm (1) kampánypénzek (1) kapcsolat.hu (1) kaposvári egyetem (1) karácsony (2) karácsony gergely (2) karantén (1) katasztrófa (1) kdnp (2) kémkedés (1) kérdőív; (1) kerekasztal (1) kerényi (1) kerényi imre (1) keretszámok (2) kétharmad (1) kiábrándultság (1) kínai átok (1) kispártok (1) kivándorlás (3) knézy jenő (1) koalíció (3) kocsis máté (1) köcsöglista (1) költségtérítés (1) költségvetés (3) költségvetés 2012 (1) kommentek (1) kommunikáció (2) kommunizmus (2) koncepciós per (1) konferencia (1) konfliktus (1) kongresszus (2) konszolidáció (1) konzervatív (2) konzervativizmus (2) konzultáció; (1) körkép (1) kormány (2) kormányválság (1) kormányváltás (1) kormányzás (3) korszakváltás (1) kósa (1) kósa lajos (1) kötcse (1) Kötcse (1) kövér (1) kövér lászló (1) középosztály (1) közmédia (1) köznevelés (1) közoktatás (1) közösség (2) közszolga (1) köztársaság (1) köztársasági elnök (6) köztisztviselő (1) közvélemény-kutatás (2) kritikai értelmiség (1) kubatov lista (2) külfold (1) külhoni (1) kultúra (2) kultúrkampf (1) kultúrpolitika (1) kuncze gábor (2) kuruc.info (1) l. simon lászló (1) lászló (1) lázár jános (4) legyen béke szabadság egyetértés (1) lehallgatási botrány (1) Lehet Más (1) lehet más (1) lehet más a politika (1) leminősítés (1) lemondás (5) lendvai (1) lendvai ildikó (2) lenhardt balázs (1) levél (1) liberális (1) liberálisok (1) liberalizmus (2) lista (1) LMP (6) lmp (9) m1 (1) magánnyugdíj pénztár (1) magántulajdon (1) magyar (1) magyarország (2) magyarország ma (1) magyar csapat (1) magyar foci (1) magyar hajnal (1) Magyar Hírlap (1) magyar rádió (1) magyar televízió (2) magyar válogatott (1) mandátum (1) mandiner (1) mandiner blog (1) manyup (1) martonyi jános (2) matelcsy (1) matolcsy (3) matolcsy györgy (3) medgyessy (1) média (3) médiatörvény (3) megemlékezés (1) meghallgatás (1) megszorítások (1) megújulás (1) merkel (1) mese (1) messiás (1) Mesterházy (1) mesterházy (6) mesterházy attila (15) Mesterházy Attila (1) mezőgazdaság (1) mi6 (1) migráció (2) Milla (1) miniszterelnök (1) miniszterelnök-jelölt (1) miniszterelnökség (1) mnb (1) moddys (1) modernizmus (1) molinó (1) Molnár Tamás (1) molnár zsolt (1) moodys (1) mozgalom (1) mozi (1) mszmp (2) mszp (28) MSZP (6) mszp kongresszus (1) mtva (1) Műegyetem (1) multik (1) munka (1) munkahely (1) munkanélküliség (1) napirend (1) napirend előtti felszólalás (1) nefmi (1) németh szilárd (1) németország (1) német kormány (1) nemzet (2) nemzetgazdaság (1) nemzeti (1) nemzeti hitvallás (1) nemzeti konzultáció (1) nemzeti kulturális alap (1) nemzeti radikális (2) nemzeti színház (1) Nemzeti színház (1) nemzeti ügy (1) nemzeti ünnep (1) Népszava (1) népszavazás (1) NER (1) ner (1) nka (1) nmhh (1) novák előd (3) nsa (2) nyelv (1) nyelvtanulás (1) nyerges (1) nyugdíj (2) nyugdíjasok (1) nyugdíjrendszer (1) oktatás (1) oktatáspolitika (1) október 23 (1) október 23. (2) olajfa (1) önvédelem (1) Orbán (1) orbán (9) Orbán-kormány (1) orbán viktor (17) Orbán Viktor (1) oroszország (1) országos lista (1) országvédelmi terv (1) országvédemi költségvetés (1) összeesküvés (1) összefogás (3) őszöd (3) őszödi beszéd (1) paks (1) Paks (1) Paks-vita (1) Paks 2 (1) pál (1) pálgium (1) palpatine (1) paradigma (1) paradigmaváltás (1) párbeszéd magyarországért (1) parlament (7) párt (2) pártalapítás (1) pártfinanszírozás (1) pártok (1) pártpolitika (1) pártpreferencia (1) pártrendszer (1) pártszakadás (2) pártszavazás (1) perverz koalíció (1) piaci modell (1) piknik (1) plágiumbizottság (1) PM (1) pokorni (1) polgármester választás (1) polgár dóra (1) policity (1) politika (2) politikai elemző (1) politikai gondolkodás (1) politikus (2) politológus (2) program (1) putyin (1) radikális (1) reagálás (1) rektor (1) remény (1) rendelet (1) rendőrség (1) rendszerváltás (5) rendvédelmisek (1) republikon intézet (1) révész máriusz (1) rezsicsökkentés (2) román-magyar (1) roszatom (1) sajtótájékoztató (2) sarkalatos (1) scheiring gábor (1) Schiffer (2) schiffer (3) Schiffer András (1) schiffer andrás (4) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (2) second hand (1) seres lászló (1) simicska (1) sirály (1) snowden (1) sólyom lászló (1) soros györgy (1) SP (1) spanyolország (1) spd (1) stadion (1) standard and poors (1) star wars (1) szabadelvű polgári egyesület (1) szabadság (1) szabadságharc (1) szájer józsef (1) szájkosár; (1) szakály sándor (1) szakértelem (2) szakértői (1) szakpolitika (1) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (2) szarvas koppány bendegúz (1) szavazójog (1) szdsz (3) Szegedi Csanád (1) szegedi csanád (2) szegénység (2) szélbal (1) szélsőjobb (1) személyes adatok (1) személyi kultusz (1) Szentpéteri Nagy Richard (1) szerelem (1) szervilizmus (1) szerzett jog (1) szíjjártó (2) szíjjártó péter (1) szimbolizmus (1) szimpátiatüntetés (2) színház (1) szivola (1) szlovák (1) szlovákia (1) szobordöntés (1) szoci (1) szociális (1) szocialista (2) szocializmus (1) szolidaritás (2) szolidaritási adó (1) tamás (1) táncsics (1) tandíj (3) tárki (1) tarlós istván (1) távközlési adó (1) távozás (2) technokrata (1) telefonadó (1) telefonálás (1) tematizálás (1) terépcsecső (1) the (1) the guardian (1) this is sparta (1) tiltakozás (1) tisztogatás (1) tízszerannyian (1) torgyán józsef (1) törvény (1) törvények (1) trafik (1) tudati forradalom (1) túlzottdeficit-eljárás (1) tüntetés (7) turizmus (1) tusványos (1) twitter (1) ügyészség (1) újévi beszéd (1) ukrajna (1) unortodox (1) usa (1) útelágazódás (1) vadai (1) vadai ágnes (2) vágó gábor (1) válasz (1) választás (3) választási eljárásról törvény (1) választási rendszer (1) választások (7) válság (2) vdsz (1) véderő (1) végtörlesztés (1) vélemény (1) via nova (1) videó (1) videóüzenet (1) Vidnyánszky (1) vidnyánszky attila (1) vikileaks (1) visszaható (1) visszatérés (1) vita (2) vitányi iván (1) vitézy dávid (1) vízió (1) volner jános (1) vonalkód; (1) vona gábor (4) wikileaks (3) win-win (1) wittner mária (1) zászlóbontás (1) zsidó (1) zsolt; (1) Címkefelhő

Az LMP aláírásgyűjtésbe kezdett és mi kíváncsiak voltunk, hogyan csinálják. Eleinte izgatottan közelítettünk a barátságosnak tűnő standok felé, de valami félresiklott.



Itt már csak a mosómedve segíthet?

Az első helyen, ahol odamentünk a zöld pulthoz a következő jelenet játszódott le: 

Én: Szia! A Policity.hu-tól vagyok. Lenne néhány kérdésem.

Ő: Jó, rendben. (ha naiv lennék, akkor azt hinném, hogy tudta, hogy miről beszélek, de sajnos biztos vagyok benne, hogy halványzöld – csak az LMP miatt – ibolyája sincs a Policity-ről, ő baja...)

Én: A legutóbbi adatok szerint hány aláírás gyűlt össze?

Ő: Nem tudom, semmi közöm nincs a dologhoz!

Én: Értem. És Te aláírtad már?

Ő: Nem.

Én: És alá fogod írni?

Ő: Nem.

Én: Megkérdezhetem, hogy mennyi pénzt kapsz azért, hogy itt dolgozol?

Ő: 500ft/óra.

Én: Rendben, köszi! 

Mielőtt még azon kezdenétek morfondírozni, hogy miért nem kérdeztem ennél frappánsabbakat, elmondom. Azért, mert a srácon nagyon, de nagyon érződött, hogy semmi kedve sincs a dologhoz, csak az 500 forint per óra a lényeg. Mert nem ahhoz nem volt kedve, hogy nekem válaszoljon, hanem úgy en bloc az egész munkához. 

A következő standhoz is még hasonló lelkesedéssel mentünk, mint az elsőhöz. Kiderült, ez is hiú remény volt. Itt már a jól bevált bemutatkozásra és kérdésre is csak annyit kaptunk: „nem nyilatkozhatok, sajnálom”. A következő helyen szintén. Ugyanígy, csak még negatívabban. Már ha lehet fokozni a hatást... Már elvesztettük a lelkesedésünket és a kedvünket az újabb és újabb csalódások miatt, de mégis úgy gondoltuk, teszünk még egy utolsó kísérletet, hátha. Amikor viszont feljöttünk a metróból és megláttunk egy, a standon hatalmas szendvicset faló és azt az aláírásgyűjtő ívekre morzsáló „önkéntest” (értsd: diákmunkást), úgy voltunk vele, hogy egy ilyen élményt már végképp nem szeretnénk a nap végére. 

Azon gondolkoztam el hazafelé menet, hogy vajon, ha egy olyan lelkes fiatal/idős/bármilyen korú ember úgy gondolja, hogy szignálja ezt az ívet és meglát egy ilyen attitűdökkel rendelkező diákot, akkor vajon aláírná-e? Mert bár annak, aki ezt valóban szívügyének érzi, ez nem lehet akadály, de mi van a bizonytalanokkal? Az olyanokkal, akiket már a 20 méterről látható negatív hozzáállás is taszít(hat)? Lehet, hogy nem diákmunkásokkal kellene elvégeztetni ezt a munkát, vagy legalább valamilyen gyorstalpalót kellene biztosítani számukra, értsd: „ne könyökölj az asztalra!” „ne légy bunkó!” „ne egyél úgy, hogy az egész aluljáró rád, és ne arra figyeljen, amiért te tulajdonképpen a fizetésedet kapod!” 

Vajon az LMP-sek ezt látják?

Címkék: népszavazás körkép aláírásgyűjtés lmp

66 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://policity.blog.hu/api/trackback/id/tr494329925

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jóravaló politikusok országa 2012.03.22. 13:25:29

Amikor legutóbb írtam az LMP népszavazási kezdeményezéséről, akkor azt találtam nyilatkozni, hogy szerintem a szóban forgó kérdések nem feltétlenül a legalkalmasabbak arra, hogy nagy tömegeket legyenek képesek mobilizálni. Azt is állítottam továbbá, ho...

Trackback: Kezdeni valamit a cigányokkal 2012.03.21. 15:59:13

Mert az nem állapot, hogy itt van egy lassan milliós, folyamatosan szaporodó problémahalmaz, és nem hogy nem aknázzuk ki azokat a lehetőségeket, amik bennük rejlenek, de még ráadásul a pofátlan szaporodásuk szülte problémát sem oldjuk meg....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malátabáró 2012.03.21. 10:04:12

A bizonytalanok megszokták ezt a látványt. A két nagy párt is így szokott fiatalokat utcára vinni. És évente egyszer megszokásból is megáll egy ötszázasra Greenpeace lelkes környezetvédőénél (600 Ft/h), ehhez képest az LMP-s zöldség egy aláírással is beéri...

OrKa 2012.03.21. 10:09:37

Engem csak az érdekelne, hogy a cikk írója dolgozott-e már valaha életében 500 Ft-os órabérért? Ha igen, akkor a napi 8-10 órában, munka közben végig mosolygott?

midfielder 2012.03.21. 10:17:31

Nem feltétlenül az ott álló diák a hibás. Az LMP HR-ét minősíti, hogy nem képes valóban aktivistákat kiállítani. Persze ilyenkor visszaköszön a pofon, hogy ki fizet statisztákat és mihez.

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.21. 13:48:03

Nem mindenki Karácsony Gergely! Szerencsére!:))

tocibacsi 2012.03.21. 13:50:41

@midfielder: szóval ha jól értem, akkor ezek passzivisták voltak?! ;)

Trackback 2012.03.21. 13:51:32

Én biztos vagyok benne, hogy napokon, de lehet, hogy órákon belül, meglesz kb. ötmillió aláírás, hiszen ilyen súlyos és kardinálisan fontos, az ország jövőjét évezredekre meghatározó univerzális és kozmikus kérdések nem hagyhatják hidegen az embereket.

Hiszen ha tovább jár munkanélküli segély, több lesz a munka; ha a szabadság 2/3-át mi határozzuk meg, több lesz a szabadidő; ha kevesebb lesz a próbaidő, jobban meg fogunk felelni a munkahelyen; és ha kötelező lesz minden nyomorék funkcionális analfabétának 18 éves koráig rontania a levegőt az iskolában, mindenki okosabb lesz, és a haza fényre derül.

Idióták.

pierre bayle 2012.03.21. 13:55:30

Hát ha a fityisznek gyűjtenénk, meglenne az ötezres óradíj, nagy lenne a mosolygás. A náciknak meg ott vannak a pornós csajok. Ide most ez jutott, such is life.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2012.03.21. 13:59:49

Emlékszem, amikor 2008-ban a szociális népszavazáshoz adtam az aláírásomat a Szentlélek téri villamosmegállóban. Ott külön megdicsértek, hogy lám, végre egy FIATALT is érdekel a téma, merthogy ez bizony nem nagyon jellemző.

Legyünk őszinték, sok diáknak jól jön az az 500 ft óránként, viszont ha ennyire "lelkes" valaki, az minden tud lenni csak épp hiteles nem. Továbbá emlékeztet az unottan kiszolgáló eladóra, mogorva hivatalnokra stb. Már diákkorban utáljuk a munkánkat? Hogy lesz ebből hivatás? Bár lehet ők sem a munkát utálják, csak a politikára tesznek magasról mint a legtöbb fiatal. Pedig a közlet azon felül hogy sokszor visszatetszést keltő, a mi jövőnket is formálja, és ha szarunk rá, készen kapjuk a lószart, holott mi is formálhattuk volna.

Anselmo 2012.03.21. 14:00:55

@pierre bayle: igen, a pornós csajokkal én is szóba állnék, még alá is írnám nekik. Pláne, ha valami párt fizeti az óradíjukat. Így már tetszene a politika.

nekemtökmind1 2012.03.21. 14:03:06

Mondjuk nem tudom miért várod el, hogy egy 2010 márciusában regisztrált nem is túl színvonalas izét a policity-t ismerje bárki.
mennyi lehet a napi látogatótok? 1000- 2000?

Már a felütése a posztnak is nevetséges.Fizetett diákok gyűjtik a szignót? Mi ebben a meglepő?
Engem jobban érdekelne, hogy az LMP-nek honnan van pénze erre.

takács bálint (törölt) 2012.03.21. 14:03:39

mindenki tudja, hogy itt semmiféle népszavazásról nincs szó. az összes párt (az elempét is beleértve) ezzel az akciókkal címeket gyűjt. a többit nagyjából leszarják.

takács bálint (törölt) 2012.03.21. 14:05:17

@nekemtökmind1:
nem meglepő. de azért az egy vicc, hogy egy pártnak nincs annyi aktív tagja ahány aláírás-gyűjtőhely van.

Szelid sunmalac 2012.03.21. 14:05:17

@pierre bayle: Ha valasztani kell, akkor en inkabb alairnek a pornos csajoknak otezerert a zoldben

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2012.03.21. 14:07:15

@OrKa: én dolgoztam, igaz csak 4 órát, de az 430-ért volt a tűző napon. (Szórólaposztás utcán a kereszteződésben, ötven centis járdacsíkon.)

A diáknak tökmindegy, hogy gyűlik-e aláírás, mert a pénzét megkapja. Azaz nem érdekelt abban hogy jól végezze amit csinál.

Ha x aláírás felett magasabb órabért kapna, vagy elkezdene odahamisítani egy csomó aláírást, vagy pedig az lenne a vád, hogy eladta magát a politikának, mondván ugyanúgy nem érdekli csak a pénz.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2012.03.21. 14:09:01

@nekemtökmind1: én sem ismertem - eddig. Viszont erre van egy megoldás: a név után hozzáteszem, hogy blogtól, heti, napi vagy internetes laptól jöttem és akkor az egyszeri interjúalanynak leesik, hogy biza most a sajtóval lesz dolga.

dr. pretender 2012.03.21. 14:09:34

@nekemtökmind1: +1, a poszt nagyon gagyi.

az lmp mint parlamentbe bejutott párt kap állami támogatást, gondolom van tagdíj is, kaphatnak adományokat, de nem hinném, hogy a diákmunkásokat olyan nagyon nagy költségvetési tételt jelentenének...

dr. pretender 2012.03.21. 14:10:52

@takács bálint: ja nyilván munkaidőben kurvára ráérnek aláírást gyűjteni :D

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2012.03.21. 14:12:00

@nekemtökmind1: pl iskolaszövetkezettől szerez diákokat. Én is azon keresztül dolgoztam, amíg abban az életkorban voltam és nappalira jártam :D

ping 2012.03.21. 14:14:24

@OrKa: engem az érdekel, hogy a bérezés foka miért lehet indok a munka nemtörődöm elvégzésére? nem muszáj elvállalni azt a munkát. hamegmár, akkor minek szívatná az ember saját magát is egy ilyen hozzáállással?

is 2012.03.21. 14:15:12

@Trackback: Te vagy az én emberem! Te olyan jól végiggondoltad a kérdéseket! Bizonyára 2008-ban is így tettél, és az akkori kezdeményezést is jól lehortad a sárga földig, és mindhárom kérdésre nemmel szavaztál! Ugye?

kispont 2012.03.21. 14:15:38

Sajnos, hasonló tapasztalatokat szereztem én is, Székesfehérváron. Három fiatal lányka állta körül az aláírásgyűjtő asztalkát, a szeles vasárnap délutánján. Azt taglalták, hogy mikor fejezhetnék be legelőbb, hogy kinek, mikor indul a busza. Szerettem volna üzenni velük a fehérvári LMP-nek, de szerencsére előbb megtudtam, hogy csak "munkát" végeznek, gyengécske? pénzért. Nem aktivisták, politikai érdeklődésük, elkötelezettségük egyenlő a nullával. Tényleg így kell elkezdeni a megélhetési politikusok képzését?!?! :)

egyjobbikos 2012.03.21. 14:15:40

150 kitelepülést fenntartani országszerte napi 10 órában még a Jobbik sem tudna egy hónapon keresztül.

Még az is jobb, ha valaki vigyáz a standra, hogy ne lopják el, mint ha senki sem állna ott.

Ha összegyűjtik egy hónap alatt a 200.000-et, az iszonyatos bravúr lesz, úgyhogy nem csodálkozom, hogy nem bízzák a véletlenre, hogy munkaidőben van-e stand a tereken, vagy nem.

takács bálint (törölt) 2012.03.21. 14:22:11

@dr. pretender:
ha én pártolnék valakit, és mondjuk tényleg komoly lenne ez a népszavazás, akkor a munkaidőmből szánnék rájuk egy napot, vagy legalább félnapot. a tisztességes party logic nem business logic.

Népszavazás2012 2012.03.21. 14:23:59

Köszönjük szépen a visszajelzést, foglalkozunk vele! Mi is látunk hasonló problémákat. A standokat, ahhoz, hogy aláírásgyűjtő ív leadó helyként működni tudjanak, napi 8-9 órában fikszen fenn kell tartanunk. Ha valaki megtervezi a napját, és utána hiába megy oda egy bejelentett nyitva tartással üzemelő aláírásgyűjtő standhoz, mert senki nincs ott, nagyon csalódottan távozik. Egy hónapon keresztül Budapesten 32 standot kell fenntartanunk minden nap, ahhoz hogy a gyűjtés és az önkéntesek íveinek begyűjtése biztosítva legyen. Ez óriási erőforrást igényel, és azokban az időszakokban - elsősorban munkaidőben - amikor az önkéntesek mobilizációja nehézkesebb, még azzal is többet használunk a kampánynak, ha valaki legalább vigyáz a standra, mint ha senki nincsen ott.

Egyébként több mint 170 kitelelpülésünk van országszerte, ezeket itt tudjátok megtekinteni: nepszavazas2012.hu/terkep/

nekemtökmind1 2012.03.21. 14:25:00

@Névtelen betelefonáló:

Én is nyomtam valamikor 2004-ben Örmény kisebbségnek plakátoltunk és iszonyat jól kerestünk :) Asszem 1 plakátért valami 50 forintot kaptunk, és esténként kiszórtunk vagy 100 darabot, iszonyat jó pénz volt az akkor.
Ezek szerint manapság már nem annyira jó üzlet a politika sem:)

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2012.03.21. 14:26:04

@kispont: Fehérváron alacsonyabb a diákok órabére, de mivel még mindig jobb mint az árufeltöltés, logikus hogy ezt választják.

Gerilgfx 2012.03.21. 14:41:56

én dolgoztam már 205 forintos órabérért is, egy gyárban, 8 és fél órában, állómunkát végeztem hónapokig.

és mégis mosollyal az arcomon csináltam, mert örültem, hogy van munkám.

ha ezek az ,,aktivisták'' tényleg olyan elhivatottak lennének, óránkénti 100 forintért is őszinte örömmel fogadnának minden aláírást.

de talán még 50ért is. sőt, még ingyen is. igaz, hogy jézus koporsóját sem őrizték ingyen, de meg lehet állapítani, hogy kik azok, akik tényleg komolyan gondolják, amit csinálnak: a jobbik ingyen is masíroz.

Prien-u47 2012.03.21. 14:43:21

Ezen miért vagytok meglepődve? Nézzétek meg a különbséget, ha valahol a TULAJDONOS, vagy az ALKALMAZOTT szolgál ki... :)

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.03.21. 14:46:25

"Vajon az LMP-sek ezt látják?"

Igen, látjuk. Minden tag, aktivista segít, ahol tud, odaáll pár órára, csak azt látni kell, hogy a standok reggel 8-tól este 8-ig vannak kint, erre dolgozó embereket folyamatosan ott tartani nehéz.
Nem tudom, mely időszakban volt ez a kérdezősködés, de délután sok standnál kint van segítség is.

Kutchek (törölt) 2012.03.21. 14:59:13

A kopogtatócédulák gyűjtésnél bajban lesz az LMP!

Ott már 500Ft/óra helyett 500 Ft/db-bal kellene ösztönözni a munkaerőt.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2012.03.21. 15:09:39

@Kutchek:
Majd a rothadó narancs megint kisegíti őket…

A mi környékünkön, a forgalmasabb helyen ez alatt a két és fél hét alatt kétszet (tehát: mindössze kétszer!) volt kinn a stand, s nem volt olyan időszak, hogy valaki éppen ne írt volna alá.
Nézzünk szembe a tényekkel: a különutas LMP túlságosan kis picsfasz párt/szervezet ahhoz, hogy egyedül bármit elérhessen. Gyenge a szervezettsége, kevesen vannak, de ők másból meg nem nagyon kérnek, a mások meg a szóbeli támogatással (s nem aláírásgyűjtéssel) segítenek, ami édes kevés.
Ez bizony így nagy bukás lesz. Nem lesz meg a 200ezer aláírás.

szciklon 2012.03.21. 15:17:47

az a szép ebben az országban, hogy ha aktivisták gyűjtenének, most arról lenne poszt, hogy hogy van erre idejük munkaidőben :)

Yumurdzsak 2012.03.21. 15:50:07

170 hely az nem sok. elég szánalmas az lmp,h nem tud minden standhoz legalább 1 lelkes embert odatenni, aki felügyeli a diákokat.

Yumurdzsak 2012.03.21. 15:51:02

amúgy 26 éves vagyok naponta foglalkozom a magyar politikával, de én se hallottam a policityről, de képviselőfunkyról igen!

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2012.03.21. 15:52:20

@Orbán a magyar nép ópiuma!: tévedés. A DK (alias Sezgfű Hard) siet a segítségükre, szóval sztem előtt fognak ők összeállni akár Gyurcsányékkal akár az MSZP-vel. amit írtál, attól kár félni. Bár ha az jönne be amit mondasz, akkor azért kezdenék el fikázni a Fideszt mert aljas haszonszerzés (szavazatszerzés) céljára felhasználja szegény liberálisokat. Így pedig nemes egyszerűséggel szélsőségesnek szokás nevezni, igaz, nem kedvelik a Jobbikot és közük sincs hozzá, de ez a baloldalt teljesen hidegen hagyja.

Továbbá igazad van, az LMP amolyan nagyvárosi, "bármi csak ne a Fidesz vagy az MSZP vagy Jobbik" formációnak tűnik.

_rohonyi_ 2012.03.21. 15:53:26

@takács bálint:

Ja, többször is aláírtam több helyen. Ott aztán keresgélhet engem az LMP. Lúzerek.

nyekk 2012.03.21. 15:54:44

Úr Isten! Nem tudta a krumplifejű diák, hogy mi az a Policity.hu!!?? Meg nem is érdekelte!!??

Én sem tudom! És engem sem érdekel..

Azt viszont annál jobban tudom, hogy mi az LMP; kilincsorrú erőszakos kis fityfasz szobapenészek.

Balt 2012.03.21. 15:55:56

@takács bálint: Mondjuk ha még a 200, pláne a 100 ezer aláírás se jönne össze, akkor nincs más megoldás, mint - a bulvárhatás fokozása érdekében - a 2-es villamos vágányaihoz láncolni magukat... :) (Lehetőleg a lánchídi beláthatatlan kanyar mögé.) :))

Lasombra 2012.03.21. 16:02:20

"halványzöld – csak az LMP miatt – ibolyája sincs a Policity-ről, ő baja..."

he? mert?
miért is kellene bárkinek is ismernie egy blogot az ezer közül???
meg milyen baja, ha nem ismeri?
meg mi köze van ennek egy aláírásgyűjtés színvonalához?

aztán, egy diákmunkásnak vagy aktivisták honnét az istenből kellene tudnia, hogy hol jár az aláírásgyűjtés?
kérdezd már meg a postáskisasszonytól is az ablaknál, hogy ma hányadik sárga csekket dolgozta fel a cég!

mit számít, hogy ő aláírta-e vagy sem?
nem az a cél, hogy "X embernek alá kell írnia, köztük az aktivistáknak is".
vajon kirúgják-e a Coca-Coca Companytől azokat a munkavállalókat, akik nem szeretik a kólát?

szóval furcsa gondjaid vannak.
lehetne máshogy is... posztot írni.

gaborr11 2012.03.21. 16:04:51

Engem inkább az érdekelne, hogy az LMP-sek miért 18 éven aluliakkal íratják alá ezeket a szarokat. Győrben a Baross úton(belváros sétálóutcája) nem egyszer láttam, hogy 13-14 éves csajokat hívtak oda magukhoz a diákmunkások, hogy írják alá.
Ez korhoz van kötve, nem?

Balt 2012.03.21. 16:05:04

Van még bő 1 hét. A Milla márc. 15-i "ünnepére" tekintettel már meg kellene lennie a 200 ezer aláírásnak (a kimondott cél >300 ezer volt), de (bal)sejtelmem szerint a százezer sincs meg. Nemde-e?

Balt 2012.03.21. 16:05:50

@gaborr11: Mindegy, lesz egy kis munkája az OVB-nek... :)

andrush 2012.03.21. 16:08:14

Nyilvánvaló, hogy aki az LMP-t fikázza, azért teszi, mert unatkozik. Az LMP legnagyobb faszsága is bolhafing a többi párthoz képest.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.03.21. 16:13:05

Adni kellene minden aláírónak egy ingyenes Frady Endre Blog elérést és már meg is lenne a 8 millió szignó!
Íme: fradyendre.blogspot.com/
:)

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2012.03.21. 16:14:30

@gaborr11: gondolom annyi eszük van mint egy marék lepkének. tudtommal csak 18 év feletti írhatja alá és lakcímkártya kell hozzá, nekem nem rémlik, hogy 2008-ban kérték volna a személyimet.

Rigo' 2012.03.21. 16:22:03

@takács bálint: Közben megy a parlamenti munka, meg az önkormányzati is. Így sokkal nehezebb szabad erőforrást találni. Választási időszakban ez nem probléma, mert szünetel az önkormányzati és a parlamenti munka, így mindenki aki képviselőként vagy azok mellett dolgozik akár folyamatosan is az utcán lehet.
Most viszont csak amennyire a munkája engedi. A legtöbb tagunk így is többet melózik ezen a munkán, mint ami elvárható lenne.

Rigo' 2012.03.21. 16:24:04

@_rohonyi_: Király vagy. Akkor, ha az OVB kiszúrja (mert kiszúrja) akkor érvénytelen valamennyi aláírásod...

pfekete101 2012.03.21. 16:54:44

Amugy a Policity-rol en is most hallok/olvasok eloszor.

Anselmo 2012.03.21. 17:04:55

Az ismerőseim nevével és címével kellene aláírnom, zagrassák majd őket ha kezdődik a kampány!

2012.03.21. 17:09:11

Igen, sokkal jobb lenne, ha találnánk lelkes és LMP-kompatibilis aktivistákat. De nem találunk és ahhoz meg kevesen vagyunk, hogy 170 helyen napi 12 órában ott legyünk, ugyanis többségünknek még van munkahelye.

Én kérek elnézést, hogy az aktivisták nem ismerik a Policity.hu-t, ez tényleg sürgős pótlásra szorul.

@Orbán a magyar nép ópiuma!: A rothadó narancs eddig se segített ki semmivel, marhaságokat beszélsz. Ha nem lesz meg, akkor az azt jelenti, hogy a nép még nem eléggé elégedetlen a jelenlegi rendszerrel. Az LMP megtette a lehetőséget, hogy felszólaljunk ellene. Ha te se írtad alá, akkor meg pláne nincs jogod sápítozni. Ha igen, akkor meg ne vészmadárkodj.

2012.03.21. 17:10:44

@Anselmo: Biztos lehetsz benne, hogy az aláírók adatait nem tárolja az LMP, csak akik külön megadják az adataikat. Nem Kubatovból kellene kiindulni.

Sztyepan Asztahov 2012.03.21. 18:11:32

már ne haragudj kedves polictiy blogger, de te meg ki a faszom vagy? Mármint mi a baj azzal, hogy a srác nem tudta, hogy mi ez a blog?
Én kb. 8 éve követem a politikát rendszeresen (másodéves gimis korom óta) de még az életembe nem hallottam rólad. Most először járok a blogodon/blogotokon.

Kot Marlboro 2012.03.21. 18:27:14

Gáz a posztoló hozzáállása, meg ahogy tálalja ezt az egész történetet.
2, azaz összesen KETTŐ aláírásgyűjtővel beszélt 3 szót, a harmadik meg nem számít, mert ahhoz oda se ment (az meg, hogy szendvicset eszik, miért is baj? órákig áll ott, miért ne ehetne ha megéhezik).
Hozzáteszem, nyilván az is gáz, hogy állnak kint ilyen srácok is, mint akivel először beszélt a bejegyzés szerzője.
Viszont kettő emberből mi az úristent lehet leszűrni a több száz lmp-s standra vonatkozólag???
Meg egyébként is, miért is kéne tudnia bárkinek is, hogy mi az a policity blog? Hahaha.
Ez a poszt egy hatásvadász nagy semmi, nulla.

dr. Bubó 2012.03.21. 18:30:59

@iii: én meg HÓTBIZTOS vagyok benne, hogy igen tárolják... 100%

sőt rögzítik digitalizálják...

erre a szöveg vszínű: NEM TESSZÜK EL az adatokat... de...
-a többi párt is ezt teszi
-nem csinálunk vele semmit, de hogy meglegyen...
-ha már pénzbe kerül, nem dobhatjuk csak ugy ki...
-nem lesz belőle senkinek baja... ez nem olyan nagy dolog...

Lehet MÁsa Polityika? NEEEEEEM !!! soha már

OrKa 2012.03.21. 18:52:41

@ping: hallottál már olyanról, aki azért dolgozik diákként, hogy megélhessen?? szerinted miért vállalta el a munkát, lehet hogy egy új converse tornacipőért, de sajnos egyre kevesebben dolgoznak diákként ilyen luxuscikkekért! Az, hogy mennyit tud keresni pedig pont ezért fontos!

ping 2012.03.21. 18:55:33

ja, értem. tehát ha az ember keveset keres, akkor ezt ellensúlyozhatja azzal, ha direkt rosszul is érzi magát közben és rossz élményt okoz másoknak is.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2012.03.21. 20:15:02

@dr. Bubó: Nagyon okos vagy drága Bubó, tök jó hogy ilyen biztos vagy a dolgokban úgyis, hogy közben halvány fingod nincs a témáról.

dr. Bubó 2012.03.21. 21:28:10

@balazs_88: neked van ugye? a kopogtató vásárlás az megvan ugye? 30ezer fővárosi cetli egy nap alatt... pl... de vidéken még szarabb volt a hejzet...

nem lennének ott ahol vannak ha nem normális párt lenne...

gázolnak át mindenen gátlástalanul, tisztességtelenül...

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2012.03.21. 22:12:55

@dr. Bubó: Istenem, adj türelmet a hülyékhez, mert ha erőt adsz, megölöm őket.

2012.03.22. 00:04:15

@dr. Bubó: Igen, ez a rosszindulatú feltételezés. Csakhogy az LMP más, mint a többi párt. Én garantálom neked, hogy nem használják fel, akár hiszed, akár nem. Az aláírók jó része egy külön lapon megadja az adatait, amivel engedélyezi, hogy megkeressék, amit bármikor lemondhat természetesen. Digitalizálni egyébként lehetetlen, ezt csak kézzel lehetne bevinni, ami irdatlan munka.

dr. Bubó 2012.03.22. 07:02:02

@iii: :))))

nyugi 100% bizonyos... ha nem tennék akkor lenne pár óvintézkedés... láttam hogy csinálják a kopogtatónál...

ne bízz senkiben, minden párt lop csal hazudik... főleg itt a Meggebedeusok földjén...

nehogy csalóggy!

2012.03.22. 10:00:09

@dr. Bubó: Mesélj, hogy csinálják a kopogtatónál.

Minden párt lop csal hazudik, kivéve, amelyik nem.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2012.03.22. 11:42:25

@iii:
Mi az, hogy nincs jogom sápítozni, meg ne vészmadárkodjak? Amúgy ki a fasz vagy te, hogy megmondod, mi van.
Tény, hogy ez az egész egy elbaszott kezdeményezés, aminek még értelme is lenne, de hát a nagy különutas menetelés közepette még az aláírások sem lesznek meg. Anno a fidesz 1 milliót gyűjtött össze. Az párt, nagy erővel, jó szervezettséggel. Az LMP lelkesek gyülekezete, de hát azzal nemhogy rendszertváltani nem lehet, még parlamentbe is alig lehet bekerülni.
Az LMP arra jó, hogy az OGY-ben rendezzenek néhány jó kis dzsemborit.
süti beállítások módosítása