HTML

Policity

A Policity szerzői itt osztják meg véleményeiket, a csapatra jellemző sokszínűség jegyében.

Friss topikok

  • lucasso: infotenger.blogspot.hu/ Közélet, politika, kulturális piac, szórakoztatóipar, stb. (2015.06.13. 13:45) Fogyasztható szocialistákat!
  • Shlomo a halott zsidó terrorista: @Kakimaki0123456789: "Libiaban elsosorban az EU avatkozott be, nem az USA." Szándékosan terjesz... (2015.05.04. 18:44) Líbia, a szétszakadt ország.
  • maxval bircaman felelős szerkesztő: "Az Együtt részben liberális, részben modern szociáldemokrata párt" Magyarul: semmilyen. Csak egy... (2015.04.21. 16:14) Interjú Szigetvári Viktorral - 1. rész
  • Zka: @zá37úögóq: ha ez normális akkor én hülye vagyok és az is akarok maradni :D De egyébként értem, a... (2015.03.22. 09:19) Adtunk egy esélyt a Chemtrailnek
  • nnnnnnnn: alacsony színvonalú újságok divatmajom, önálló gondolkodásra képtelen buta pesti liberális fiatalo... (2015.03.06. 12:41) Nihilista progresszívek?

Címkék

1968 (1) 2006 (1) 2006 os választás (1) 2012 (1) 2013 (3) 2014 (22) 2014-es választás (10) 2014 es választás (1) 56 os forradalom (1) ab (1) Áder János (1) áder jános (2) ágak (1) akadémia (1) akcióterv (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (4) alaptörvény asztala (1) Alföldi (1) alföldi róbert (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (1) alkotmányos alapjog (1) államadósság (3) államfő (1) állami nyugdíj (1) állampapír (1) állampárt (1) állampolgárok (1) állampolgárság (3) államszocializmus (1) alternatíva (1) alvás (1) angol (1) ángyán józsef (1) antiszemita (1) antiszemitizmus (1) assange (1) átok (1) atom (1) atomerőmű (2) attila (1) ATV (1) az év hülyéi (1) a tanú (1) baja (1) bajai videó (1) Bajnai (7) bajnai (12) Bajnai Gordon (4) bajnai gordon (3) balogh józsef (1) balog zoltán (1) baloldal (19) baloldali összefogás (2) bankszámla (1) barosso (1) Barroso (1) bayer (1) Bayer Zsolt (1) bayer zsolt (1) békekölcsön (1) békemenet (2) békemenet magyarországért (1) belügyminisztérium (1) bencsik andrás (1) benes dekrétumok (1) beruházás (1) betegség (1) bibó szakkollégium (1) bilderberg-csoport (1) bíróságok (1) bírság (1) biztonságpolitika (1) bkv (1) blog (2) blogger (1) blogger; (1) Böjte Csaba (1) bokros lajos (1) borókai gábor (1) börtön (1) bruck gábor (1) brüsszel (3) btk (1) budai gyula (1) budai liberális klub (1) budapest (1) budapest pride (1) bundestag (1) cdu (1) centrum (1) chapman (1) chemtrail (1) cia (1) cigányság (2) civilizáció (1) csányi (1) csu (1) csúcsminiszter (1) dajcstomi (1) dániel péter (2) dedikált alaptörvény (1) delphoi (1) demokrácia (5) demokrácia deficit (1) demokrata (3) demokratikus deficit (1) demokratikus koalíció (2) demokratikus koalíció platform (2) demokratikus legitimáció (1) demonstráció (2) depolitizált (1) deutsch tamás (2) diagnózis (1) die linke (1) diktatúra (1) dk (18) DK (2) dkp (3) dr. Schmitt Pál (1) dresszkód (1) Dúró Dóra (1) e14 (1) Egyenes beszéd (1) egyéni (1) egyetemfoglalás (2) egyetem tér (1) egyeztetés (2) egypártrendszer (1) egység (1) Együtt (1) együtt-pm (1) Együtt-PM (1) Együtt 2014 (8) együtt 2014 (10) élelmiszer (1) elhatárolódás (1) ellenzék (26) ellenzéki (2) ellenzéki összefogás (2) elmúlt nyolc év (2) elszámoltatás (1) elte (2) elte ájk (1) elvándorlás (1) emigráció (1) emi klub (1) emmi (2) energiapolitika (1) ep-választás (1) érdek (1) erdély (1) érték (1) értelmiség (1) értelmiségi (1) esterházy jános (1) eu (2) európa (1) európai bizottság (1) Európai Egyesült Államok (1) európai unió (2) Európai Unió (1) európa tanács (1) évértékelő (1) facebook (3) fbi (1) felcsút (1) felsőoktatás (6) felsőoktatási (1) felvidék (1) ferenc (3) fiatalok (4) Fidesz (8) fidesz (22) fidesz kdnp (1) fidesz tisztújítás (1) film (1) fitch (1) fitch ratings (1) fodor gábor (1) főpolgármester (1) forradalom (1) fót (1) g. fodor gábor (1) G. Fodor Gábor (1) galaktikus birodalom (1) galamus (1) gál j. zoltán (1) gaudi-nagy tamás (1) gazdaság (5) gazdasági miniszter (1) gazdasági válság (1) gergely (1) guardian (1) gubík lászló (1) gurcsány ferenc (1) gyarmatosítás (1) Gyöngyösi Márton (2) gyöngyöspata (1) Gyurcsány (1) gyurcsány (18) gyurcsány ferenc (14) haha (1) hajléktalan (1) hallgatói hálózat (1) harangozó (1) harrach péter (1) hatalmi (1) hatalom (1) határontúli (2) határon túli (1) házelnök (1) hegemónia (1) helsinki bizottság (1) heti válasz (1) híradó (1) hitelesség (2) hitelminősítők (2) hoffmann rózsa (5) hóhelyzet (1) hollywood (1) höok (2) horn gábor (1) horoszkóp (2) horváth andrás (1) horváth csaba (1) humán csúcsminiszter (1) ideológia (2) ifjúsági kereszténydemokrata szövetség (1) igazságszolgáltatás (1) iksz (1) imázs (1) imf (3) integráció (1) interjú (2) internetadó (1) intézményrendszer (1) jankovics marcell (1) janukovics (1) járai zsigmond (1) jávor (1) jegybank (1) Jobbik (2) jobbik (11) jobbik ifjúsági tagozat (1) jobbik szavazók (2) jobboldal (3) jogászképzés (1) jólét (1) jóri andrás (1) kádár 100 (1) kádár jános (1) Kálmán Olga (1) kampány (15) kampányfilm (1) kampánypénzek (1) kapcsolat.hu (1) kaposvári egyetem (1) karácsony (2) karácsony gergely (2) karantén (1) katasztrófa (1) kdnp (2) kémkedés (1) kérdőív; (1) kerekasztal (1) kerényi (1) kerényi imre (1) keretszámok (2) kétharmad (1) kiábrándultság (1) kínai átok (1) kispártok (1) kivándorlás (3) knézy jenő (1) koalíció (3) kocsis máté (1) köcsöglista (1) költségtérítés (1) költségvetés (3) költségvetés 2012 (1) kommentek (1) kommunikáció (2) kommunizmus (2) koncepciós per (1) konferencia (1) konfliktus (1) kongresszus (2) konszolidáció (1) konzervatív (2) konzervativizmus (2) konzultáció; (1) körkép (1) kormány (2) kormányválság (1) kormányváltás (1) kormányzás (3) korszakváltás (1) kósa (1) kósa lajos (1) kötcse (1) Kötcse (1) kövér (1) kövér lászló (1) középosztály (1) közmédia (1) köznevelés (1) közoktatás (1) közösség (2) közszolga (1) köztársaság (1) köztársasági elnök (6) köztisztviselő (1) közvélemény-kutatás (2) kritikai értelmiség (1) kubatov lista (2) külfold (1) külhoni (1) kultúra (2) kultúrkampf (1) kultúrpolitika (1) kuncze gábor (2) kuruc.info (1) l. simon lászló (1) lászló (1) lázár jános (4) legyen béke szabadság egyetértés (1) lehallgatási botrány (1) Lehet Más (1) lehet más (1) lehet más a politika (1) leminősítés (1) lemondás (5) lendvai (1) lendvai ildikó (2) lenhardt balázs (1) levél (1) liberális (1) liberálisok (1) liberalizmus (2) lista (1) LMP (6) lmp (9) m1 (1) magánnyugdíj pénztár (1) magántulajdon (1) magyar (1) magyarország (2) magyarország ma (1) magyar csapat (1) magyar foci (1) magyar hajnal (1) Magyar Hírlap (1) magyar rádió (1) magyar televízió (2) magyar válogatott (1) mandátum (1) mandiner (1) mandiner blog (1) manyup (1) martonyi jános (2) matelcsy (1) matolcsy (3) matolcsy györgy (3) medgyessy (1) média (3) médiatörvény (3) megemlékezés (1) meghallgatás (1) megszorítások (1) megújulás (1) merkel (1) mese (1) messiás (1) Mesterházy (1) mesterházy (6) mesterházy attila (15) Mesterházy Attila (1) mezőgazdaság (1) mi6 (1) migráció (2) Milla (1) miniszterelnök (1) miniszterelnök-jelölt (1) miniszterelnökség (1) mnb (1) moddys (1) modernizmus (1) molinó (1) Molnár Tamás (1) molnár zsolt (1) moodys (1) mozgalom (1) mozi (1) mszmp (2) mszp (28) MSZP (6) mszp kongresszus (1) mtva (1) Műegyetem (1) multik (1) munka (1) munkahely (1) munkanélküliség (1) napirend (1) napirend előtti felszólalás (1) nefmi (1) németh szilárd (1) németország (1) német kormány (1) nemzet (2) nemzetgazdaság (1) nemzeti (1) nemzeti hitvallás (1) nemzeti konzultáció (1) nemzeti kulturális alap (1) nemzeti radikális (2) Nemzeti színház (1) nemzeti színház (1) nemzeti ügy (1) nemzeti ünnep (1) Népszava (1) népszavazás (1) NER (1) ner (1) nka (1) nmhh (1) novák előd (3) nsa (2) nyelv (1) nyelvtanulás (1) nyerges (1) nyugdíj (2) nyugdíjasok (1) nyugdíjrendszer (1) oktatás (1) oktatáspolitika (1) október 23 (1) október 23. (2) olajfa (1) önvédelem (1) orbán (9) Orbán (1) Orbán-kormány (1) Orbán Viktor (1) orbán viktor (17) oroszország (1) országos lista (1) országvédelmi terv (1) országvédemi költségvetés (1) összeesküvés (1) összefogás (3) őszöd (3) őszödi beszéd (1) Paks (1) paks (1) Paks-vita (1) Paks 2 (1) pál (1) pálgium (1) palpatine (1) paradigma (1) paradigmaváltás (1) párbeszéd magyarországért (1) parlament (7) párt (2) pártalapítás (1) pártfinanszírozás (1) pártok (1) pártpolitika (1) pártpreferencia (1) pártrendszer (1) pártszakadás (2) pártszavazás (1) perverz koalíció (1) piaci modell (1) piknik (1) plágiumbizottság (1) PM (1) pokorni (1) polgármester választás (1) polgár dóra (1) policity (1) politika (2) politikai elemző (1) politikai gondolkodás (1) politikus (2) politológus (2) program (1) putyin (1) radikális (1) reagálás (1) rektor (1) remény (1) rendelet (1) rendőrség (1) rendszerváltás (5) rendvédelmisek (1) republikon intézet (1) révész máriusz (1) rezsicsökkentés (2) román-magyar (1) roszatom (1) sajtótájékoztató (2) sarkalatos (1) scheiring gábor (1) Schiffer (2) schiffer (3) Schiffer András (1) schiffer andrás (4) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (2) second hand (1) seres lászló (1) simicska (1) sirály (1) snowden (1) sólyom lászló (1) soros györgy (1) SP (1) spanyolország (1) spd (1) stadion (1) standard and poors (1) star wars (1) szabadelvű polgári egyesület (1) szabadság (1) szabadságharc (1) szájer józsef (1) szájkosár; (1) szakály sándor (1) szakértelem (2) szakértői (1) szakpolitika (1) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (2) szarvas koppány bendegúz (1) szavazójog (1) szdsz (3) szegedi csanád (2) Szegedi Csanád (1) szegénység (2) szélbal (1) szélsőjobb (1) személyes adatok (1) személyi kultusz (1) Szentpéteri Nagy Richard (1) szerelem (1) szervilizmus (1) szerzett jog (1) szíjjártó (2) szíjjártó péter (1) szimbolizmus (1) szimpátiatüntetés (2) színház (1) szivola (1) szlovák (1) szlovákia (1) szobordöntés (1) szoci (1) szociális (1) szocialista (2) szocializmus (1) szolidaritás (2) szolidaritási adó (1) tamás (1) táncsics (1) tandíj (3) tárki (1) tarlós istván (1) távközlési adó (1) távozás (2) technokrata (1) telefonadó (1) telefonálás (1) tematizálás (1) terépcsecső (1) the (1) the guardian (1) this is sparta (1) tiltakozás (1) tisztogatás (1) tízszerannyian (1) torgyán józsef (1) törvény (1) törvények (1) trafik (1) tudati forradalom (1) túlzottdeficit-eljárás (1) tüntetés (7) turizmus (1) tusványos (1) twitter (1) ügyészség (1) újévi beszéd (1) ukrajna (1) unortodox (1) usa (1) útelágazódás (1) vadai (1) vadai ágnes (2) vágó gábor (1) válasz (1) választás (3) választási eljárásról törvény (1) választási rendszer (1) választások (7) válság (2) vdsz (1) véderő (1) végtörlesztés (1) vélemény (1) via nova (1) videó (1) videóüzenet (1) Vidnyánszky (1) vidnyánszky attila (1) vikileaks (1) visszaható (1) visszatérés (1) vita (2) vitányi iván (1) vitézy dávid (1) vízió (1) volner jános (1) vonalkód; (1) vona gábor (4) wikileaks (3) win-win (1) wittner mária (1) zászlóbontás (1) zsidó (1) zsolt; (1) Címkefelhő

Sosem ballibeztem. Azt gondoltam, ez a szitokszóvá vált kifejezés az „érvelés” legalja, és csak a baloldaliak és liberálisok összemosására és az ellenük való indulatok szítására jó. 


Tegnapig. 

 

Tegnap este Kálmán Olga meggyőzött, hogy mégiscsak jelent valamit, és érdemes is használni. Rájuk. Ugye milyen rosszul hangzik? Pedig én aztán tényleg nem akarnám részekre osztani az országot, hazára-nemhazára, ballibekre-konzikra-akárkikre. És mégis, csak kikényszerítették, csak megbélyegeztetik magukat, minden igyekezetem ellenére. Ugyanis vannak ők, meg értelmiségi haverjaik, akik úgy gondolják, meghatározhatják, hogy a magyar baloldalnak mit kellene gondolnia az ellenzéki összefogásról, vagy a német megszállási emlékműről. Meg vannak a józan emberek.

 Képernyőfotó 2014-04-09 - 3.25.19.png

Előbbit tegnap az Egyenes beszédben Kálmán Olga képviselte, utóbbit Schiffer András. Kálmán ugyanis nem tudta feldolgozni, hogy attól, hogy egy ellenzéki politikus nem osztja az ATV és a Népszabadság által favorizált baloldali ellenzék véleményét, még nem lesz sem Fideszes, sem Jobbikos, sem náci, sem fasiszta. A videó kötelező anyag, még kordokumentum is lehet belőle az egykori magyar baloldal múzeumában pár évtized múlva.

  (Különösebb bajom egyébként sosem volt Olgával, kicsit túljátssza a szerepét, de úgy érzékeltem, hogy alapvetően jól odakérdez a balos politikusoknak is, és hasznos válaszokat kényszerít ki. Persze a kiegyensúlyozottságtól messze van, de a HírTV-s/köztévés kollégáihoz képest még annak is tűnhetett. Jó, mondjuk az meg nem túl magas mérce, de ez a poszt nem erről szól.)

A beszélgetés témája a német megszállási emlékmű volt, ennek kapcsán akarta Schifferre rákényszeríteni saját véleményét a műsorvezető, ami nagyjából annyi, hogy háborodjunk fel, folytassuk tovább a kommunisták és fasiszták évszázados harcát, hagyjuk most a közélet tisztaságát, ez a szent ügy fontosabb, ezt még oldjuk meg, aztán lehet progressziválni, előre tekinteni, meg Nyugatra, mindegy. Lényeg, hogy most még ne, ne engedjen az okos, no pasarán, még ezt az utolsó csatát meg kell vívni, mert nekünk van igazunk. Mert csak.

 

Hát, sajnos nem az számít, hogy kinek van igaza. A Békemenet rezsiharcosainak és az Összeomlás nyuggerkommandójának örökös harca, a komcsizás-fasisztázás, a párbeszéd kizárása az, ami a magyar közéletet egyre nagyobb mélységbe löki, a Jobbik támogatottságát pedig az egekbe.

Ezt kéne észrevenni, nem pedig rátolni minden új szereplőt a baloldalon a DK-ra meg a Liberálisok-zászlókra, hogy közösen szíthassák az indulatokat a társadalomban. Ha valakik végre felismerik, hogy csak úgy lesz bármiféle haladás, ha nem a napi gumicsontokkal foglalkozunk, hanem valóban súlyos problémákkal és távlati célokkal, azokat nem kellene ilyen rendkívül kicsinyes módon támadni. Amit Kálmán Olga tegnap az Egyenes beszédben művelt, az nagyon jól mutatta meg, hogy miért tart ott a baloldal (meg amúgy az ország is), ahol. Egészen elképesztő, ahogy a műsorvezető azzal próbálja hitelteleníteni az LMP-s politikus mondanivalóját, hogy szerinte „feszült és mérges”. Arra pedig már jelzők sincsenek, ahogy a zsidó felmenői deportálásáról beszélő Schiffert próbálja összemosni a Jobbikkal, mert szerinte egy platformra került velük a német megszállás ügyében. 

 

Ballibek...

Címkék: Schiffer András ATV Kálmán Olga Egyenes beszéd

85 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://policity.blog.hu/api/trackback/id/tr615994541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MasterCard 5112 7696 3185 4548 2014.04.09. 15:04:26

_______▒█░░▒█ ▀█▀ ▒█░▄▀ ▀▀█▀▀ ▒█▀▀▀█ ▒█▀▀█
_______░▒█▒█░ ▒█░ ▒█▀▄░ ░▒█░░ ▒█░░▒█ ▒█▄▄▀
_______░░▀▄▀░ ▄█▄ ▒█░▒█ ░▒█░░ ▒█▄▄▄█ ▒█░▒█
_______§§_________________________________§§
______§__§_______________________________§__§
______§__§_______________________________§__§
______§__§_______________________________§__§
_§§____§__§_____________________________§__§____§§
§__§___§__§_____________________________§__§___§__§
§___§__§__§_____________________________§__§__§___§
_§___§__§__§___________________________§__§__§___§
__§___§§§§§§§_________________________§§§§§§§___§
___§____§___§_________________________§___§____§
____§§§§_____§_______________________§_____§§§§
___§___§__§§_§_________§§§§§_________§_§§__§___§
___§___§__§__§_______§§_____§§_______§__§__§___§
____§§§§§§___§______§_________§______§___§§§§§§
____§___§___§_§____§__8____8___§____§_§___§___§
_____§§§___§___§___§___________§___§___§___§§§
________§§§§§___§_§_____________§_§___§§§§§
_____________§§__§§_§§§§§§§§§§§_§§__§§
_______________§__§_§__§___§__§_§__§
________________§_§_§__§___§__§_§_§
_________________§§_§__§___§__§_§§
__________________§§_§_§___§_§_§§
___________________§__§§$0n§§__§
____________________§__§§§§§__§
_____________________§§_____§§
_______________________§§§§§
▒█▀▀█ ▒█▀▀▀█ ░█▀▀█ ▒█░▄▀___░█▀▀█
▒█░░░ ░▀▀▀▄▄ ▒█▄▄█ ▒█▀▄░___▒█▄▄█
▒█▄▄█ ▒█▄▄▄█ ▒█░▒█ ▒█░▒█___▒█░▒█

▒█▀▀▀ ▀█▀ ▒█▀▀▄ ▒█▀▀▀ ▒█▀▀▀█ ▒█▀▀▀█ █ █ █
▒█▀▀▀ ▒█░ ▒█░▒█ ▒█▀▀▀ ░▀▀▀▄▄ ░▄▄▄▀▀ ▀ ▀ ▀
▒█░░░ ▄█▄ ▒█▄▄▀ ▒█▄▄▄ ▒█▄▄▄█ ▒█▄▄▄█ ▄ ▄ ▄

babbaba 2014.04.09. 15:06:37

Nem értette az Olga, pedig elég egyszerű, ha valaki nem a végletekig az egyik oldalra húz.

2014.04.09. 15:28:59

Hagyjuk már ezt az "Olga amúgy jó riporter" című hazugságot. Sosem volt az. Egy szektatévés libsi nyalonc, akinek agyára ment a választási vereség, és ezért lehullott róla az álarc.

2014.04.09. 15:37:58

Sokat affektál, hepciáskodik, nagyon "nő" a képernyőn. Sokszor fogalma sincs arról, hogy a riportalany mit mond, nincs háttértudása, inkább a napi hírek elolvasásában erős. Összességében messze nem az a szint, hogy az ország vezető esti kérdezője legyen.

2014.04.09. 16:09:46

a "ballib"-re az ország 20 %-a sem szavazott, soha az életben nem lesznek hatalmon, tényleg olga a legnagyobb probléma ?

mlaci54 · http://pacin.hu 2014.04.09. 16:11:58

Szerintem meg Olgának van igaza! Ezek a kis elnézések, "van annál fontosabb ügy is" trehánysága vezetett odáig, hogy nyakunkon a nácik és ez most a fejekbe férkőzött megbocsátható rasszista gondolatokat jelenti, amiből gárdák és fegyveres szabadcsapatok, cigány, magyar, zsidó, vagy katolikus gyilkolók lesznek. Van amivel szemben zéró toleranciát kell a társadalomnak hirdetni,ha nem akar öngyilkos lenni!

STIRLITZ 2014.04.09. 16:20:38

Kálmán Olgának teljes mértékben igaza volt ebben a beszélgetésben. A köztük kialakult kommunikációs problémát az okozta, hogy a szerkesztő hölgy nem ismerte Schiffert! Illetve félreismerte a fazont. Az LMP első embere ugyanis egy puhatestű meztelencsiga, akin nehéz fogást találni, mert csúszik-mászik és CSAK bizonyos ügyekben és kérdésekben tud (és akar) véleményt nyilvánítani. A morális, erkölcsi ügyeket kikerüli. Igazi jogász, pont mint a Fideszes szarháziak egytől egyik (Orbán, Kövér, Lázár)! Egy sekélyes figura, akinek nincsenek érzései. Egy politikai robot. Leszarja a holokausztot és magasról tesz még saját zsidó felmenőire is. Nem is érti, hogy mi zajlik, annyira nincsenek érzelmei. Egy erkölcsi nulla. Nem volt jó ötlet pont őt hívni erre a témára. Most végre Kálmán Olga is megismerte! Ez is valami. Má megérte a riport!

gunfight · http://topcomment.blog.hu 2014.04.09. 16:20:51

Mér nincsenek kommentek?

Az a véleményem, hogy Kálmán Olga szervilitásban, pártosságban, vakbuzgóságban, etikai nagyvonalúságban pontosan ott van, ahol a Hír tv. De az Ogre.. öö.. Olga nagyon-nagyon ügyes. Szakmájának etikai határait pedig ennek megfelelően még jobban képes csavargatni. Meg kell hagyni, tehetsége alapján egy elég jó riporter is lehetne, így viszont a legkeresettebb szócsövek egyike. Ezért is jár díj!

Van két út, ahogyan a világot, annak történéseit szemlélni lehet, akár egyénként, akár államként. Lehet a saját érdekeinket szem előtt tartva, azt elérendő célnak és ezáltal "jó"-nak tekintve, és lehet úgy, hogy "jó"-nak az igazságot nevezzük és a célnak azt tartjuk, hogy ez rendezze életünket. Az előbbi út a szubjektivitás útja, utóbbi az objektivitásé. E másodikat tőlünk nyugatra, de főleg északra követik (németek, dánok, svédek, hollandok - ahol ténylegesen, a szó legszorosabb értelmében "dübörög" a gazdaság és az EU-tól, EU kampányra kapott pénz felét az EU-ellen kampányolók kapják), a másikat pedig délre és keletre (a Krímen vagy a Balkánon át, Szíriát és Izraelt érintve, egészen le Ugandáig vagy még tovább, de Uganda a Pokol egyik felsőbb bugyra).

Schiffer és Kálmán, másképpen András és Olga e szempontból más pályán játszanak, más a céljuk, így mások az eszközeik.

nyanyus 2014.04.09. 16:22:31

" Amit Kálmán Olga tegnap az Egyenes beszédben leművelt" - Jesszusom! Ez a mondat az amúgy jó írásából min. 30%-t levon.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.04.09. 16:24:50

"Amit Kálmán Olga tegnap az Egyenes beszédben leművelt, az nagyon jól mutatta meg, hogy miért tart ott a baloldal"

Ennél sokkal rosszabb a helyzet. Ez mutatta meg hogy hol tart ma az politikai műsorvezető/újságíró szakma.
Egyik blogon olvastam egy lehúzós kritikát, de ott őt az "egyik legjobb és legkorrektebbnek tartott újságíró"-nak írták.

Nem attól korrekt valaki, hogy nekifeszül néha a "saját oldalának" is (most hirtelen nem jut eszembe jobb szó erre), hanem hogy felkészült, reagál és visszakérdez.

Magasabb szinten (nem is tudom, hogy van-e jelenleg ilyen ember a képernyőn Mo-n) esetleg olyanokat, amiket egy hétköznapi ember is megkérdezne (és nem a saját véleményét helyezi folyamatosan előtérbe). Mi nem vagyok olyan kivételes helyzetben, mint ők, hogy kérdezhetnek politikusokat.

Leporello (törölt) 2014.04.09. 16:47:59

Ez a Schiffer-interjú van túldimenzionálva, szerintem. Olgának láthatóan egészen máshol jártak a gondolatai, az esti vacsorán vagy a gyerek szülői értekezletén, vagy a következő vendégén, nem tudom, de hogy nem ott, az biztos. A profizmusában és tapasztalatában bízott, ezúttal azonban nagyon lejött, hogy ez így most nem fog menni. Schiffer pedig tulajdonképp segített is volna neki (vagy háromszor "mégegyszer mondom"-ozott), de aztán érthetően berágott a ráerőltetett "érzései" miatt. Ez iszonyú baki volt, ilyet egyszerűen nem lehet se képernyőn, se máshol, élő adásban főleg nem.

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.09. 16:55:55

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A cionista Orbán-rezsim az emlékművével a szovjet emlékművet akarja legitimizálni, mert azt sugallja, hogy a németek megszállták Magyarországot, ergo a szovjetek felszabadítani jöttek ide ami az Orbánék szerint helyes dolog volt.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Kalmár 2014.04.09. 17:39:50

@wallenberg8805: Orbán Viktor mondta ki, hogy 56 forradalom volt.
Ő mondta ki, hogy az idegen katonákat vonják ki!

Hogy jössz te ahhoz, hogy cionistának nevezd??

Az egyik nácizza, a másik cionistázik!

Barmok!

az_igazi_trebitsch 2014.04.09. 17:46:56

Valamit nagyon benézett a cikkíró. Talán nézze meg ismét azt az interjút, feltéve, hogy meg tud szabadulni az előítéleteitől. Schiffer több volt, mint megdöbbentő. Kálmán Olga egyszerű, "Mi a véleménye arról hogy..." kérdésére csípőből jött a politikustól (és érintettől!) elfogadhatatlan válasz: "Semmi". Majd következett az állítólagos ellenzéki (!) politikustól szintén elfogadhatatlan, pökhendi stílusban előadott eszmefuttatás arról, hogy ez az egész csak cirkusz...

Minden elismerésem Kálmán Olgáé, hogy meg tudta őrizni a higgadtságát, és nem tette fel a kérdést: "Mondja, Schiffer úr, mennyiért vette meg magát a Fidesz?" Mert hogy erről van szó, afelől senkinek ne legyen egy szemernyi kétsége. A cikk írójának se....

Michel Djerzinski 2014.04.09. 17:58:13

Teljesen igaza van a posztírónak, de olyan szó, hogy "leművel", nincsen.

misiapu71 2014.04.09. 18:01:56

böszme magyar nem érti mit akart siffer mondani...... hát ezért is van a fityesz kormányon...

Fejben Futó 2014.04.09. 18:17:56

Nem szeretem Kálmán Olga modorát. De Schiffernek meg a fideszt támogató sunyiságát nem szeretem. 1-1.

misiapu71 2014.04.09. 18:24:46

valaki magyarázza el miért támogato a fidesz felé az lmp lécci....

FOUREY · http://baloldaliliberalis.blog.hu/ 2014.04.09. 18:35:10

már csak azt nem értem, minek kellett ballibezni. baloldali is vagyok, liberális is, történetesen schiffer álláspontját teljesen érthetőnek tartottam. és úgy vettem észre, hogy ezzel messze nem voltam egyedül.

Le Orme 2014.04.09. 19:28:46

Elég baj az, hogy a szerző csak most vette észre, hogy Kálmán Olga mennyire rossz (elfogult, udvariatlan, erőszakos, csúsztató, egyoldalú, manipulatív) riporter.

vizu · http://www.freeweb.hu/szavaiistvan/ 2014.04.09. 19:28:52

Talán szerencsésebb lett volna, ha Schiffer az elején mondja el, hogy elfogadhatatlannak tartja a módszert, stb. és ez után jön a szimbolikus politizálás kritikájával.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.04.09. 19:54:16

nem AKARTA érteni Olga, mindenáron el akarta mondani, hogy SA szomorú, és ezt el is mondta, sőt azt állította, hogy csak azért ez a véleménye, mert szomorú a választási eredmények miatt.

Michel Djerzinski 2014.04.09. 20:01:03

@Papp Gergő: oké, köszi a korrekciót és a posztot is. Szerencsére azért ébredeznek az emberek és egyre többen látják ugyanezt. Schiffer egy autonóm, önjáró, markáns politikus, és ezt a tényt nehezen emésztik meg mindkét oldalon...

mikka 2014.04.09. 20:13:30

Kálmán Olga egy hülye picsa.
Az lényegtelen hogy egyet értek e Orbánnal vagy sem, vagy hogy melyik oldalon "állok".
De. Ebben az országban engem senki ne fasisztázzon, nácizzon le, csak azért mert nem osztom a véleményét.
A II. világháborúban nem csak és kizárólag zsidó áldozatok voltak. Sok más nemzetiséghez és felekezethez tartozó áldozat volt a magyarországi háborús területeken. Ha másért nem hát ezért egy ökumenikus emlékmű helyén és rendjén való dolog. Én ettől nem gondolom és érzem azt hogy a kormány és Orbán újraírná a történelmet. A zsidó szervezeteknek persze fáj hogy nem egy zsidó emlékmű épül. Nekem meg az fáj hogy a Donnál elesett magyar hadseregről egy büdös szóval nem emlékezik meg senki. Magyarok voltak, akik a hazájukért haltak. Emlékezzünk mindenkire. Magyarra , zsidóra, cigányra, németre, oroszra tisztességgel. A javaslatom az hogy a Szabadság téren található szovjet emlékművet bontsák el ( mert önmagában történelemhamisító a létezése ) és a helyére emeljenek egy, az első és második világégés összes polgári és katonai áldozatai előtt tisztelgő emlékművet az összes áldozat nyelvén. Ez így tisztességes és mindenki számára elfogadható kell legyen. Ha nem az akkor azoknak az embereknek, szervezeteknek semmi nem lesz elfogadható. Ne diktáljon itt feltételeket egy szimpla híradós beszélő fej vagy egy egy vallási vezető.
Kálmán Olga egy arrogáns, buta, hülye picsa.

Juhász Ábel 2014.04.09. 20:17:50

@Leporello: Szerintem nem jártak másutt a gondoltai. Kálmán Olga vehemensen támadja a pártszakadás óta az LMP-t.Hogy ez mennyire saját, és mennyire elvárt magatartás, nem tudom. Érdemes visszanézni mennyire szenvedéllyel támadta az LMP- alanyokat amiért nem csatlakoztak ez Együtthöz, bírálta egyéb elképzeléseiket. Ez a stratégia a mai napig él az ATV-ben, szerintem ebbe illeszkedett be a tegnapi is, amivel vagy csatlakozásra akarták bírni, vagy, ha ez nem sikerült, hitelteleníteni akarták Schiffert mint demokratát. Volt nála Rogán Antal, neki egyetlen hasonló provokatív kérdést nem tett föl interjúi alatt, kifejezetten kelleme elcsevegett nevetgélt vele!

mikka 2014.04.09. 20:27:37

@Fejben Futó:

Figyelj... nem érted te ezt, de szerintem mást sem..
Schiffernek erkölcsi kötelessége kiállni a Kálmánolgákkal szemben Orbán tisztességét illetően a holokauszt ügyben. Mondhatsz bármit, de azt hogy Orbán fasiszta vagy hogy holokauszt tagadó az azért már nem csak túlzás de elfogadhatatlan hazugság is.
Schiffer is tudja én is tudom, csak te nem.. Kálmán gusztustalansága abban áll hogy sugalmaz dolgokat, olyan dolgokat amiket mások, meg nem nevezett emberek állítanak, és ezt tényként visszhangozza a médiában. Orbán csak annyira fasiszta vagy antiszemita mint amennyire te okos vagy. Látod..elkezdte Orbánnal és amint Schiffer nem értett vele egyet azonnal támadott, személyében, politikájában, tisztességében egy olyan embert, aki érintett a holokausztban. Schiffer nem ért egyet Orbán politikájával, alternatívát kínál ( amire én nem szavazok, de tisztelem és nagy becsben tartom mint embert és politikust ) de azzal sem ért egyet hogy gátlástalan, erkölcstelen módon megpróbálják besározni egy ember nevét a mocskos politikai játszmáik miatt. Schiffer, kedves Fejben Futó, nem Orbánt védi hanem minket, egyszerű embereket, a Kálmán Olgai médiától és a Fodor Gábor jellemű opportunistáktól.

Kámasuka 2014.04.09. 20:46:26

@Juhász Ábel: 'Szerintem nem jártak másutt a gondoltai. Kálmán Olga vehemensen támadja a pártszakadás óta az LMP-t.'

Az ATV egy cionista szekta tulajdona, a Hitgyülié. Olga rendszeresen vidám vasárnapokra jár, tehát egy agybeteg militáns cionista.

Eddig is az volt, most szépen meglátszik, hogy egy sima zsidó, mint Schiffer az ilyenhez mérve matyóhímzés.

Netuddki. 2014.04.09. 21:33:24

Mi van ma? Az egész blog.hu napszámos blogírói úgy rákaptak a KO interjúra mint gyöngytyúk a takonyra.
Balfasz fideszesek, akik nemrég még SZDSZ utódpártozták a sifferéket, most teljes mellszélességben kiállnak mellette. Miért? Mert lehuszadrangúzta az orbán gagyi emlékműve körül kialakult botrányt. Szerencsétlenek...

Netuddki. 2014.04.09. 21:35:52

@kovi1970: Ja, és szerintem akik itt a legjobban ekézik Olgácskát még arra sem vették a fáradságot, hogy megnézzék a riportot. Mint ahogy a szavazás előtt basztak utánanézni mennyi az igazság a fidesz önfényezésében...

Kámasuka 2014.04.09. 21:40:10

@kovi1970: Én megnéztem és Olga egy idióta cionistát játszik, szóval mint rendesen.

tisztapista 2014.04.09. 22:35:48

Igazi liberálfasizmus! Amikor megláttam, nem akartam elhinni.

"Hé, paraszt, neked akkor sem lehet más véleményed, mint a balib megmondóknak, ha személyes érintettség okán esteleg jogot formálhatnál erre. Ha nem értesz egyet, akkor náci vagy."

Na ez gáz.

tisztapista 2014.04.09. 22:38:46

@Kámasuka: "Az ATV egy cionista szekta tulajdona, a Hitgyülié. Olga rendszeresen vidám vasárnapokra jár, tehát egy agybeteg militáns cionista."

Magyarországon nincs egyetlen "hitgyüli" nevű cionista szekta sem, utánanéztem a nyilvántartásban, úgyhogy ezt beszoptad.

Az agybeteg militáns cionisták mellett pedig nyilván megvannak az agybeteg militáns anticionisták is. Focizzátok le egymás között.

lombozódó 2014.04.09. 23:33:15

STIRLITZ 2014.04.09. 16:20:38
Hülyeséget mondasz: a jobb győzött.
Ráadásul még igaza is van :-)))))))))
A szobroktól, terektől , utca nevektől nem épül fel új/prosperáló magyar gazdaság , ha már a régit teljesen kiirtottuk, néhányak nagy meggazdagodására :-)))))))))))

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.04.10. 01:03:58

@misiapu71: mert muszáj két oldalra osztani őket, vagy fidesz/náci vagy libsi/kommunista, ha egyibe nem férsz bele, akkor a másik vagy

éppen erről beszélt

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.04.10. 01:08:36

@vizu: nah igen, az első 'semmit' válasz nem biztos, hogy jó indítás volt, de utána elmondta többször is, hogy mit miért, és az valóban elfogadhatatlan, ha valaki lenáciz egy másikat csak azért, mert éppen más a véleménye

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.04.10. 01:10:51

@STIRLITZ: nagyjából ötször elmondta, hogy mit gondol a témáról, mikor olgácska nem értette meg, elmondta újra

babbaba 2014.04.10. 05:37:40

@Fejben Futó: Gyakorlatilag folyamatosan támadja a Fideszt. Az nálad a támogatás? Ha nem nácizza őket, akkor már támogató? Nem voltál te véletlenül munkásőr?

babbaba 2014.04.10. 05:43:20

@Kim Jong il: Csak a szokásos, mértéktartó,nagyon átgondolt és kifejtett szélsőbalos, érvelés?:))

Vizilabda 2014.04.10. 06:48:28

Ez a rohadék Schiffer, aki Gyurcsányt is feljelentette Sukoró ügyben és miatta nem valósult meg egy nyereséges biznisz, most bebizonyította, hogy hitlerista is, menjen át a Jobbikhoz akkor ez a geci.

Reggie 2014.04.10. 07:01:58

Nem ballib, hanem liberalbolsevik.

átlátó 2014.04.10. 07:56:53

Mas okokbol, de egyet ertek a Szakasits dedunokaval...ezt az OIlgat meg küldjek be hozzam... diktalok valamit neki aztan szelnek eresztem... megbolondult.

Hefe 2014.04.10. 08:01:07

siffer egy gerinctelen senki. o maga mondta el, hogy kiirtottak a csaladjat a nacik, erre neki semmi velemenye nincs az emlekmurol.

vizu · http://www.freeweb.hu/szavaiistvan/ 2014.04.10. 08:12:59

Nagyjából ugyanazt gondolom a politikai helyzetről, szoborügyről, mint Schiffer, emberileg sem találtam még benne semmit, ami meghaladná az elfogadhatóság határát. ( Politikusról lévén szó, ez azért nem kis teljesítmény - mondhatnánk - de az az igazság, hogy néhány - politikai szerepeiben igen ellenszenves alak is egészen normális, elfogadható családapa/anya, barát, rokon, stb tud lenni.) Azonban az a beszédmód, amit pl. a riportban láttunk, csak egy igen szűk értelmiségi elitre tud hatást gyakorolni.

k.o._laci 2014.04.10. 08:20:25

Kálmán Olga egy hatalmas lufi ami csak abból táplálkozik hogy a gazdái pár centivel hosszabb pórázon tartják, mint a többi magyar médiamunkást. Szakmaisága csak azon témákra szorítkozik, melyek a saját belterjes rajongótáborát ill. csatorna tulajdonosai érdekeit nem sértik. Minden más téren ugyanolyan buta és elfogult mint amennyire Vágó István szerelmes lett Gyurcsányba.

vizu · http://www.freeweb.hu/szavaiistvan/ 2014.04.10. 08:23:37

@pingwin: Alapvetően ugyanaz a véleményem a szobor problémáról, és a politikai helyzetről is, mint Schiffernek, és bár nem ismerem közelebbről, gondolom emberileg sem lenne elfogadhatatlan számomra, de nyilvános megjelenései szerintem csak egy meglehetősen szűk értelmiségi elit számára meggyőzőek.

nemszólokmégegyszer 2014.04.10. 08:46:02

@imperial: Akkor nézd a nagyonóbersoszkit. Egyébként meg miért nézted, Sifferért?

Netuddki. 2014.04.10. 09:02:28

@Kámasuka: Ó, tőled nem is vártam volna más véleményt...

De hová tűnt Columbo felesége? 2014.04.10. 09:02:36

@Reggie:

Ne keverjük össze. Nincs olyan, hogy liberálbolsevik.

Valaki vagy liberális, vagy bolsevik.
A bolsevik egy jól azonosítható, szélső balos attitűd, míg a liberalista lehet jobboldali (konzervatív), de szociál-(figyelem: nem szocialista!) liberalista is.

dadddd 2014.04.10. 09:25:39

@Elhárított királycsel: "Nincs olyan, hogy liberálbolsevik."

Már hogyne lenne. Az mszp-szdsz érdekcsoport (és számtalan utódpártja, szervezete) gyűjtőneve. Az, hogy a szóösszetétel tankönyvi értelemben nem értelmezhető, csak erősebbé teszi a jelzett banda leírását.

De hová tűnt Columbo felesége? 2014.04.10. 09:41:57

@dadddd:

Aha, persze, értem én.

Viszont a mszp minden, csak nem bolsevik párt. Komolyan mondom, a fideszben több bolsevik attitűdöt vélek felfedezni - nem is beszélve arról, hogy a két nagypárt közül leginkább a fidesz tűnik komcsi utódpártnak (összetételét tekintve ezen ne is csodálkozzék senki).
Emlékszik még valaki Stumpf szavaira?
"a mszp és a fidesz egy tőről fakad".
Szép, ugye.

Másrészt, egy csoportosulásra ez akár értelmezhető is, de az egyénre szerintem nem.
Valami olyasmi szitokszó lehet ez a libsibolsi jobboldalon, mint néhány balosnál és jobbikosnál a "zsidócigány" (ami persze nonszensz).

Ennek az országnak az a baja, hogy nem lehet megbeszélni semmit, mert mindenki (sokan) az előítéletei rabja.
Mint Kálmán Olga, a megismert interjú szerint.

Gazz 2014.04.10. 09:43:29

Az interjú elemzése kommunikációs szempontból:
gazz.blog.hu/2014/04/09/aprilisi_tezisek_vol

MSZP Afrika Korps 2014.04.10. 09:44:37

@Elhárított királycsel: 'nem is beszélve arról, hogy a két nagypárt közül leginkább a fidesz tűnik komcsi utódpártnak'

Ez nagyon jól bejött az elmúlt 4 évben, meg a kampányban. Abba ne hagyd, kell a 2/3 2018ban is.....:DDDDD

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.10. 09:48:17

A Fidesz taktikája bejött: odadobni egy hülyeséget a ballibeknek, hagy szórakozzanak. Így aztán a május választási eredményeik az áprilisiak alatt lesznek. A ballib agytröszt idiótákból áll, bárki csapdába csalhatja őket bármikor. Mint a rezsicsökkentés esete, ugyanaz zajlik.

MSZP Afrika Korps 2014.04.10. 09:50:25

@maxval a gondolkodó birca: A te szavazotodon múlt hogy Schiffer koma bejutott.

Most téged is gyülöl Olga és a militáns cionista szektája. Vigyázz magadra, ezek kevesebbért is öltek már!

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.10. 09:52:56

@misiapu71:

Két oldal van.

A tökéletes igazság oldala az egyik, ez az amit a mindenkori ballib agytröszt éppen állít. S aki a legkisebb kérdésben is mást mond, az az ellenség oldala, a Sötét Oldal lefizetett gyalázatos alakja.

Schiffer már azzal bizonyította minden kétséget kizáróan, hogy elvetemült antiszemita fasiszta horthysta-putyinista Fidesz-bérenc, hogy nem csatlakozott a ballib összefogáshoz.

MSZP Afrika Korps 2014.04.10. 09:58:43

Ejj ejj, a fidesznek létre kell hoznia a civil MazsiFISZ-t, aki kompromisszumkész és szolgálatkész.

Meg kell osztani a zsidókat és egymásnak kell őket ugrasztani. Szóval azt kell csinálni ami az ő müfajuk. De Orbán tanulékony gyerek, biztos a talmudból olvasta ki hogy 'zsidóval kötött szerződést nem kell betartani'. He he hehehehe

MSZP Afrika Korps 2014.04.10. 10:00:36

@maxval a gondolkodó birca: Persze hogy nem, az ATVnek sem tulajdonosa a cionista Hit Gyülekezete. Olga sem tőlük kap csekket.

Ezen a szinten Bartus mozog meg az amerikai Népszava, meg a kuruc.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.10. 10:02:32

@MSZP Afrika Korps:

A Hitgyüli nem cionista, hanem kereszténycionista.

A kettő olyan mint a teológus és a geológus.

kétharmad 2014.04.10. 10:05:32

Egészen különös ez az írás. Kezdi azzal, hogy soha nem ballibezett, mert az az érvelés legalja, mert csak megosztja ezzel az országot, meg ez az érvelés legalja. Aztán következett az "Összeomlás nyuggerkommandója" (nyilván, mint az érvelés színvonalas része), egy sor szomorkodás a párbeszéd hiányáról, napi gumicsontokról meg valódi súlyos problémákról és távlati célokról. Megállapítja, hogy azért tart ott a baloldal, ahol. Legvégül ballibezik egyet, mert ezek után ez már nem az érvelés legalja. Lássuk csak, miről is beszélünk: párbeszédet hiányolunk egy olyan szobor kapcsán, amit valakik eldöntöttek, hogy állni fog, írattak hozzá jóváhagyó jelentéseket, amiket aztán saját maguk átírtak, mert nem voltak elég támogató hangneműek. Utána azt mondták a szobor témájában érintett és határozottan tiltakozó félnek, hogy megállnak és majd húsvét után leülnek tárgyalni, de ennek ellenére folytatták. Párbeszéd... Azután napi gumicsonttá minősítjük a szobrot (akárcsak az interjúalany), mert így nem kell róla párbeszédet folytatnia annak, aki ezt kitalálta és meg akarja valósítani a nyilvánvaló tiltakozások ellenére. Ez a közélet nem tiszta, állítja az interjúalany, de a szobor nem tartozik ebbe a témába, az egy gumicsont. Nem a rendszer működésének és ideológiájának tiszta lenyomata, csak egy gumicsont. Amiben szerintem Schiffer téved, az a közélet tisztaságának kétségbevonása és az az állítás, hogy vannak még súlyos problémák. Mert ha ilyet állít, azzal a bukott baloldal, a ballibsik, a libsik, az "ezért tart a baloldal ahol", a komcsik, a nyuggerkomcsik álláspontját képviselné. Még szerencse, hogy a szobrot csak napi gumicsontnak látja. Van még remény...

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.04.10. 10:09:04

@vizu: értem, megértem, ettől függetlenül, ha ko nem ért egyet vele, nem kell egyből a jobbikhoz hasonlítania, illetve mindenféle jelzőkkel illetni

ezen a vagy velem, vagy ellenem hozzáálláson kéne változtatni

gabuscica 2014.04.10. 10:21:21

Most Schifferrel csinálta azt, amit hosszú évek óta a jobbosokkal, ez fáj nektek.

Ennél fontosabb, hogy Kálmán rossz riporter. Süt belőle a bérelfogultság, kulturálatlan, gyatra szókincsű, felkészületlen. Ami rossz egy riporterről szakmailag elmondható egyáltalán, az mind megtalálható benne.

De most egy pillanatra játsszunk el a gondolattal, mi lenne, ha a fentiekben nem lenne súlyosan elmarasztalható. Akkor is öreg hiba lenne a magyar választó képernyőjére tenni egy idegesen és idegenszerűen gesztikuláló, diszharmonikus arcú, vinnyogó, szélfúttán félkopasz énekesnőt.

kedves okos honfitársaim 2014.04.10. 11:38:56

@mlaci54: A nácik szépen elhalnának maguktól. De a hülye hozzáállásotokkal tesztek a népszerűségükről.

kedves okos honfitársaim 2014.04.10. 11:42:16

Ez az olga a rusnya vén komancs kolléganőimnek az istene, de másnak nem nagyon tud megnyerő lenni. Van egy másik csajszi, aki viszont eléggé 8,5 feletti, viszont ugyanilyen stílusban nyomná, ha megengedhetné magának annyira, mint a olga. Szerintem az lehet a gond, hogy ezek nem szakemberek, hanem valahonnan - szerintük nyilván a Fidesz miatt/által - kipenderített középszerek, akik innentől kezdve már nem tudnak objektív szakemberek lenni, hanem - valljuk be - politikusok. Kálmán Olga tkp. egy Répási Róbert. Csak ez elsőre nem tűnik fel, de engem nem ver át. :-D

kedves okos honfitársaim 2014.04.10. 11:44:28

@gabuscica: A jobbosok (nyilván nem a jobbikosok) ezt nem csinálnák, mert nem csinálHATnák, és nem is fogják csinálni. Még Schiffer is fontosnak tartotta megjegyezni, hogy "így a nagynéném, úgy a nagymamám Auschwitzban...", magyarul: NEKEM SZABAD ÁM!
Ez van.

Leone_510 2014.04.10. 11:58:47

ha Schiffer nem lenne érintett akkor most ő lenne a fő náci párti, és már kezdenek látni az emberek és ebből a megosztó mszp - zsidó tengelyből kezd elegük lenni, sokkal józanabb hangot üt meg a jobbik ezért sikeres , ezek a maszopos kutyák meg a történelem szemétdombjára valók, jöhet az új generáció na nem a meseházi féle korrupt banda, valaki más valami polgári

Bogyó 2 2014.04.10. 12:01:51

@imperial: Ugyan már! Melyik hírtv-és vagy köztévés alányalós a jobb? Csak egy nevet! Nem tudsz? Persze, Olga nem hibátlan, de ő rákérdez a balos politikusoknál is a szerinte kifogásolható dolgokra, vitatkozik velük. eközben nyilván van egy véleménye neki is, megteheti, nem a közmédiában van, de nem teljesen egyoldalú, senkinek sem nyal alá. Speciel, ebben az ügyben szerintem se járt el jól, de miért is lenne hibátlan? Ettől még a mai magyar médiában látható riporterek közül nem nagyon ér a nyomába senki sem.

Bogyó 2 2014.04.10. 12:04:34

@h.kovacs: Olvasni nem tudsz vagy számolni?
Baloldal 26%, LMp-vel 31%. Szerinted ez nem több 20%-nál?
Vagy akkor kit értsünk baloldalon? A Munkáspártot?

Bogyó 2 2014.04.10. 12:07:47

@mikka: Te félreértelmezted. Schiffer egyáltalán nem állt ki Orbán tisztessége mellett, csak a hisztit tartja túlzottnak és kontraproduktívnak. Az emlékmű által sugallt gondolatot, amit Orbán úgy tűnik, támogat, nagyon is elítéli. Azaz elítéli Orbán holokausztos álláspontját, csak nem kerít ennek túl nagy feneket.

Bogyó 2 2014.04.10. 12:12:38

@mlaci54: Schiffer nem ezt mondta. Hogy el kell nézni. Csak nem kell azt se csinálni belőle mint az M1 a Simon ügyből. Te azt nem unod? Ha igen akkor támogatod a korrupciót? Hiszen Simon ügye azért nem nagyon menthető, de hisztéria van miatta, végletesen eltúlozva. Na az ilyen szélsőséges álláspontok ellen küzd Schiffer.
Fel kellene fogni, hogy az emberek nem fognak az emlékmű ellen tiltakozni ha nap mint nap ezt húszszor hallják újabb és újabb tálalásban, csak azok akik tényleg érintettek. A kevesebb néha több. Olga ezt nem értette meg.

Bogyó 2 2014.04.10. 12:19:05

@az_igazi_trebitsch: Hát én nagyon nem így láttam. Schiffer egyáltalán nem volt pökhendi, csak nem ment bele abba a HÍRTv-s dologba, hogy most jól egyetértsünk és együtt szidjuk őket. És az sem igaz, hogy azt mondta, hogy ez csak egy cirkusz. Azt mondta, hogy cirkuszt csináltak belőle, el van túlozva, hisztérikus. Mert ő is elítéli a gondolatot amit sugall, de egy csomó más kérdést, ami lehet, hogy van ilyen fontos, sokkal kisebb médiafelülettel jelenítenek meg. Taktikailag is szerencsétlen ez az egész, sokkal inkább ellenszenvet kelt mint, hogy felrázná a társadalmat. Figyelembe kellene venni a realitásokat.

Bogyó 2 2014.04.10. 12:34:13

@vizu: Elmondta,talán akkor, amikor azt mondta szeretné még egyszer világossá tenni az álláspontját. Elmondta, hogy nem ért egyet a koncepcióval és azzal se ahogyan ezt erőből akarja átnyomni Orbán. Azt mondta, hogy ezt "mélyen megvetendőnek" tartja.
De! És itt jön a hiszti-rész.

Nézzétek már meg, mielőtt írtok!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.04.10. 12:52:49

@mikka: ne haragudj, de ez a holokauszt emlék évre készülő, emlékmű a német megszállásról. Ezen az ábrázoláson pedig, mi ártatlan angyalok vagyunk.
A holokauszt emlék évről neked nem jutnak eszedbe a zsidók? A kormánynak eszébe jutott, hogy mi áldozatuk vagyunk. Nekik ez a sorsuk, ezért a sorsok házát építik meg nekik, és ezzel rendben is van, mindeni megy a dolgára.
Vegyük már ezt komolyan, miért kell úgy tenni, mintha ez nem egy gondosan kitervelt, erőszakos történelem fókusz átállítás lenne a szélsőséges szavazók kedvéért?
A legtöbb zsidó szervezet azt kérte, legalább legyen valami jel, hogy ne csak keresztény szimbólum legyen. A válasz, majd húsvét után! Érted? Most meg nekiálltak.
Szerinted ez nem felháborító? Milyen miniszterelnök akinek a szavában ennyire nem bízhatnak meg egy ország kisebbségi szervezetei? Miért ne lehetne egy ilyen kényes témában határozott véleménye egy újságírónak? És ha egy frissen parlamentbe jutott politikus erre azt mondja hogy: SEMMI, akkor miért ne kérdezhetne?
Az egy más kérdés, hogy minden további kérdés teljesen felesleges és szakmaiatlan volt.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.04.10. 12:57:03

@Bogyó 2: szerintem megnáztük, csakhogy ez a téma az egész világsajtó által felkapott 20%-os szélsőjobbos Jobbik szereplés mellett, alapvetően a társadalmi minimumokról szól. Ilyenek ezek, hogy például a Holokauszt emlékévében a német megszállás emlékműve egy fontos társadalmi téma, nem hiszti! A szimbólumoknak nagy jelentőségük van. Ezek adják az alapot. Ezt elrontotta a SA, és ahelyett hogy észrevette volna hogy mibe keverte magát, azzal védekezett, hogy ő is zsidó és családilag érintett?? Mi van??
Az már egy érdekes kérdés, hogy Olga milyen szinten volt szereptévesztésben.

Alkibiadesz 2014.04.10. 13:04:36

@mikka: Ez az emlékmű nem "zsidó" ügy. Ez az emlékmű a magyar nemzeti ártatlanság emlékműve akar lenni.
A kérdés tehát az, hogy úgy tekintünk e magunkra, mint akiket mindig mindenki csak bántott, pedig mi soha senkinek se ártottunk, vagy úgy, hogy mi magunk is sokaknak ártottunk - ahogy nekünk is sokan - de ezzel képesek vagyunk szembenézni és méltósággal továbblépni.
Úgy vélem, hogy az utóbbi viszonyulás kicsit komplexebb világlátást foglal magába annál, hogy bele lehessen sajtolni a fasiszta-antifasiszta ellentét koncepciójába.

Alkibiadesz 2014.04.10. 13:17:22

@Legelő Őse:
Valóban válaszolhatott volna Schiffer mást is a "Semmi"-n kívül, csakhogy annak a következménye a Semmi lett volna.
Ha elkezdi felmondani a "leckét", hogy hát igen milyen ronda dolgot is művel a fidesz, akkor azzal csak annyit ért volna el, hogy megerősíti Kálmán Olga illúzióit Kálmán Olgáról.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.04.10. 14:13:08

@Alkibiadesz: erről más a véleményem, mert ebből az jön le, mintha csak két vélemény lenne lehetséges, az Olgáé, meg a fideszé. A többi semmi. Ez nem igaz. Ő azt mondta a véleménye semmi, majd hogy ez egy hiszti. Végül pedig elmondta hogy ő is elítéli, de vannak ennél nagyobb problémák is. Ennyi erővel afrikában éheznek.. nem?

2014.04.10. 17:45:21

@Bogyó 2:
az össz választási jogosultak 18,82 %+a szavazott az összefogásra és az lmp-re együtt
az lmp-t egyébként senki sem számítja a ballibhez

De hová tűnt Columbo felesége? 2014.04.10. 22:17:05

@Reggie:

Na ja, persze, ezt a megközelítést én is ismerem, de ettől még: aki liberális, az nem lehet bolsi, aki pedig bolsi, az nem lehet liberális.

De ezt te pontosan tudod.

Ami pedig a linkelt oldalt illeti:
beleolvastam a kommentekbe. Finoman szólva is érdekes.
Azzal nincs semmi baj, ha az ember gyermeke jobboldali, avagy baloldali érzelmű. Az én olvasatomban a baj akkor van, ha világlátását rossz pártra vetíti. Miután kis hazánkban ezek a szerepek felcserélődtek (hiszen, ha a fidesz retorikájában a volt mszp korámyok bankárkormányok) akkor sehogy sem lehettek baloldaliak. Talán pont ez a zavar vezet (megjegyzem, megérdemelt) mélyrepülésükhöz. De ettől még a fidesz nem lesz jobboldali párt, ő is valami mixtúra (hiszen nagyon keményen mszmp-s gyökerei vannak).

Nem beszéltem még az szdsz-ről, de az én olvasatomban ők arra voltak jók (sajnos), hogy teljesen lejárassák a liberalista eszméket.

hazánkban elsősorban nem gazdasági, hanem kulturális, morális és identitásbeli válság van. ezt a szitut a fidesz irtó jól használja ki (ami persze nem jelenti azt, hogy ez feltétlenül jó az országnak, sőt).
Ennek az egyik eseményhorizontja a szóban forgó emlékmű körüli hepaj (előttem nálam sokkal inkább képben lévő kommentelők le is írták, mi is ez valójában), és e tekintetben egyet tudok érteni SA-sal.

Ha lenne igazán liberélis párt kis hazánkban (na jó, legyen ez az lmp, mondjuk), akkor joggal kérné ki magának a liberális és bolsi eszmék ilyetén összemosását.
De ezzel együtt értem, amit írsz, amit a linkelt blog ír, csak ne felejtsünk el tenni utána egy erős gondolatjelet.

dr. mesterséges színezék 2014.04.11. 17:43:49

@Bogyó 2: " Azaz elítéli Orbán holokausztos álláspontját, csak nem kerít ennek túl nagy feneket."

Erről van szó.

Olga pont annyira nem tudta elviselni ezt, mint ahogyan az Olgánál húdepiszkosul kultúrlényebb nemzettestvérek azt nem tudják elviselni, hogy egyesek a XXI. század elején nem a turul rendszertani besorolásával, nem a XX. század elejének elcseszett jobboldali politikájának szomorú geopolitikai következményeivel, nem az árvalányhaj szépségével, nem a bocskai mesteri szabásvonalával, nem a sumér vérvonallal és nem a lassan 3. évtizede már viccgyártása sem érdemes focival vannak elfoglalva, és szépen kérnék, hogy ne is fárasszák őket ezekkel, csak hagyják őket békiben belgának.
süti beállítások módosítása